duminică, mai 22

Heeeeeei . Am revenit . Stiu ca nu am mai scris demult pe blog , dar sincera sa fiu nu am avut timp si am si uitat de el. Am dat teza la romana ( nu am facut cine stie ce chestie ; nu m-am descurcat chiar prost dar nici foarte bine ; stiu ca trebuia sa ma pregatesc mai bine dar asta e - nu-i sfarsitul lumii ) si joi dau la mate.
In tot timpul asta - cat am fost "absenta" de pe blog - mi s-au intamplat numai cacaturi si totul a fost..naspa - ce naspa? - foooooarte naspa.

La multi ani tuturor care au numele  Elena , Constantin pentru ieri ( 21 mai ) si la multi ani mami pentru ziua de nastere - tot 21 mai .

Acum nu mai am timp sa scriu pentru ca e deja seara si nu mi-am facut aproape nimic pentru maine, deci inchei aici. Dupa teza revin cu o postare in care voi detalia .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu