miercuri, aprilie 20

Cea mai naspa vacanta.E deja joi ..marti incepe scoala si eu vacanta asta nu am facut nimic. Singurul lucru bun ..am iesit afara cu Madalina, in rest m-a pus mami sa o ajut la curatenie, am citit ( David Copperfield 2) si m-am uitat la Gossip Girl. Am terminat si sezonul 2; la unele episoade chiar am plans.
Maine ma duc sa ma spovedesc- da eu!
Am avut o saptamana la fel de naspa ca si cand as fi fost la scoala, doar ca fara teme. Mi-as fi dorit sa fiu la scoala mai degraba.

La multi ani Iulia !  -> 21 aprilie

M-am gandit : cred ca nu mai vreau sa fac 14 ani asa repede,desi pana ieri abia asteptam..varsta de 13 ani nu a fost - si nu e - cum ma asteptam eu sa fie . La 14 ani cum dracu o sa fie? SPER ca nu poate fi mai rau.

Un comentariu:

  1. Iarasi ma simt o fiinta mizerabila ,la fel cum m`am simtit si la Mada pe blog. N`am vazut partile cu Iulia.

    Thank you darling >:D<

    RăspundețiȘtergere